theme.kaioa.logo.alt
euskadi.net

ONGI ETORRI GURE WEB ATARIRA

Orrialde honen bidez Ikastetxe eredu berrian integratzeko beste pausu bat eman nahi dugu.

Informazio eta komunikazio Teknologiak irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan gehitzea geure ikasleak gizarte berrira, eskola berrira eta lan egin, ikasi, pentsatu eta jostatzeko modu berri batera hurbiltzen lagunduko du

Ezaguera, komunikazio eta esperientziak trukatzeko hezkuntza ingurune berri bat erreztu nahi dugu, geure ikasleek beraien ikasketa prozesuaren protagonista izan daitezen.

Baita ikasleen gurasoen parte hartzea beharrezkoa ikusten dugu, bere seme-alaben lanak ikusteko, irakasleriarekin harremanetan jartzeko eta Guraso Elkarteko ekintzak jakinarazteko.

Gaur hasten dugun lan hau pixkanaka zabaltzen joatea guztientzako erabilgarria eta interesgarria izatea espero dugu.

AURKEZPENA

aurkezpen

Maite González Calvo

IKT dinamizatzailea

ONGI ETORRI GURE IKASTETXERA

View more presentations or Upload your own.